شباهنگ

شعر های عاشقانه و عارفانه

شعر های عاشقانه و عارفانه

شباهنگ
نویسندگان

( کتاب بوی زلف یار )

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ق.ظ


 


..shabahang2.blog.ir

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵

نظرات  (۴)

تبریک میگم. خیلی خیلی تبریک میگم
پاسخ:
درود و سپاسگزارم از حضور و محبت شما 
خیلی خیلی لطف فرمودید 
درود بر استاد گرانقدر و بزرگوار
روز و روگارتان شاد و تندرستی تان پایدار
انسانهای بی مانند کارهایی می کنند کارستان . کارهایی که از عهده کمتر کسی بر خواهد آمد
بی صبرانه چشم به راه جلد دوم زیبا ترین عطر غزل از بوی زلف یار هستم .
در پناه مهر حضرت حق سربلند و شاد باشید ( آمین)
سلام استاد حالتون چطوره؟
باورم نمیشه دارم به یکی از ارزوهام میرسم :) هدیه گرفتن کتاب شعر از خود شاعرش که برامون خیلی عزیزه
خدا حفظتون کنه
پاسخ:
درود بانو .
خواهش میکنم کتابی ناقابل است قسمت عمده آن بفروش رفته 
 تعداد محدودی مانده که فکر کردم به دوستان عزیزی که مایل هستند 
تقدیم کنم . امیدوارم مورد پسند شما واقع شود 
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۴ علیــ ـرضا
هدیه اونم کتاب 🤩🤩
چی بهتر از این
پاسخ:
سلام دوست گرامی خوشحالم که استقبال نمودید 
با وبلاگ یاد شده اگر تماس حاصل کنید حتما
 ترتیب ارسال برای شما میسر خواهد شد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی