شباهنگ

شعر های عاشقانه و عارفانه

شعر های عاشقانه و عارفانه

شباهنگ
نویسندگان

شبی بر من تو مهمان شو درون کلبه ی بی نور ***

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ب.ظ



شبی بر من تو مهمان شو درون کلبه ی بی نور 

که باز آید بر این سایه شعاع تابش صد هور 

 

قدم بر دیده ام بگذار و عطر آگین نما جانم 

که این جان در شعف آید، چو پروانه بر آرم شور

 

تو بنشین من کمر بندم به خدمت تا سحرگاهان 

که موسی هم عصا بر کف به خدمت در جبین طور 

 

مرا بنده اگر خوانی ز تخت و عرش سلطانی 

قرار آید دلم در دَم، شود جانم ز حق پر نور 

 

چو در ره مانده ام اکنون بزیر سُمِ اُستوران 

شکایت از سلیمانت برم پیش صبا چون مور 

 

چو زلفت در ازل دیدم و نقشش بر دلم افتاد 

دگر کی دل بَرد از من پریرویان قامت حور 

 

اگر رطلی گران نوشد رقیبم تا که مست آید 

شباهنگ زیر ایوانت به یک جرعه شود تنبور 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۵

نظرات  (۳)

میخواستم تشکر کنم ازتون بابت وبلاگ خوبتون:X:X:X
درضمن میخواستم سایت معتبر ماریاتل mariatell.com برای خرید گوشی همراه رو بهتون معرفی کنم که خودم همیشه از همین سایت خرید میکنم و فوق العاده راضیم به شمام پیشنهاد میکنم
۱۲ تیر ۹۹ ، ۲۲:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
سلام جناب شباهنگ
زنده و پاینده باشید
پاسخ:
درود جناب جعاوله 
ممنون از حضور گرم شما 
شما نیز سلامت و موفق باشید 
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۲ فرناز فرزان
سلام استاد
خسته نباشید
مثل همیشه عالی
قلمتون پرتوان
آدرس وبم عوض شده
با این آدرس در دسترسم
مانا باشید
پاسخ:
درود بانو فرزان ،
سپاس از بذل توجه شما 
متشکرم از اطلاع رسانی شما 
حتما خدمت خواهم رسید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی