شباهنگ

شعر های عاشقانه و عارفانه

شعر های عاشقانه و عارفانه

شباهنگ
نویسندگان

انتشار کتاب راز گیسوی پریشان

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ب.ظ







کتاب راز گیسوی پریشان در دو جلد توسط خانه ی کتاب انتشارات آرین به چاپ رسیده است و در دسترس علاقمندان میباشد، جلد اول در ۵۷۵ صفحه و جلد دوم در ۴۷۵ صفحه با

صفحه آرائی زیبا و خط نستعلیق 


امیدوارم مورد توجه علاقمندان به شعر و غزل های

کلاسیک ایرانی قرار بگیرد ، ( کیکاووس ضیغمی )

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۷

نظرات  (۸)

۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۶ ماهور بانو
بسیار عالی..
چشمم بخوره حتما میخرمش.
ای کاش ایران بودید میدادیم امضاش میکردین💜🌹
پاسخ:
باعث افتخار بنده است ،
اگر مایل باشید میتوانم شماره تلفن
ناشر را خدمتتان تقدیم کنم ، و یا خودم 
به ایشان پیام بدهم برایتان ارسال کنند.
احتمالا سال آینده برای چاپ کتاب بعدی
بنام ( نوای میگساران )
در ایران باشم
سلام استاد
سال نو و انتشار کتابتون رو تبریک عرض می کنم
الهی سال جدید براتون سرشار از موفقیت های پی در پی به همراه سلامتی باشه
پاسخ:
درود بانو فرزان ،
متشکرم از حضور گرم شما،  
بنده نیز این نوروز باستانی را خدمت سرکار تبریک عرض میکنم 
امیدوارم در سایه ی رحمت پروردگار مهربان سالی نیکو و پر از موفقیت و شادی 
در پیش داشته باشید،  و از خداوند متعال برای همه ی هموطنان و تمام نسل بنی آدم  آرزوی شادی و سلامتی دارم 
هر دم که در حضور عزیزی برآوری
دریاب کز حیات جهان حاصل ،آن دمست

نه هر که چشم و گوش و دهان دارد آدمیست
بس دیو را که صورت فرزند آدمست

آنست آدمی که در او حسن سیرتی
یا لطف صورتیست، دگر حشو عالمست

هرگز حسد نبرده و حسرت نخورده‌ام
جز بر دو روی یار موافق که در همست

آنان که در بهار به صحرا نمی‌روند
بوی خوش ربیع بر ایشان محرمست

وان سنگ دل که دیده بدوزد ز روی خوب
پندش مده که جهل در او نیک محکمست

به امید دیدن موفقیت های بیشتر شما
سالم و سرزنده باشید
کتاب هاتون فوق العاده اند استاد
هم اشعار
هم صفحه آرایی و بقیه ی موارد
سایه تون مستدام و عمرتون طولانی در کنار عزیزانتون 🌹🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
سپاسگزارم از حضور گرم شما، 
خوشحالم که مورد پسند شما قرار گرفته 
بهتون افتخار میکنم
فوق العاده این
پاسخ:
سلام بانو غزاله، 
ممنونم از لطف شما، 
من دیگه ایران نیستم که بتوانم براتون کتاب های 
راز گیسوی پریشان را ارسال کنم ، بهر حال اگر زمانی 
برگشتم حتما براتون میفرستم 
چه کار خوبی:))
پاداش کار خیر قطعا چندبرابر داده میشه
پاسخ:
 ممنونم از لطف شما،  
بهر حال خدا را سپاسگزارم که چنین فرصتی
به بنده عطا کردند 
تبریک میگم:))خیلی خوشحال شدم
موفق باشید امیدوارم خوب فروش بره:))
پاسخ:
سپاسگزارم بانو از محبت شما ،
منم امیدوارم که خوب فروش بره 
چون در آمد حاصل در حسابی ذخیره 
میشود که به مصارف خیریه برای کودکان 
بی سرپرست میشود بنده هیچ چشم داشتی 
برای خودم ندارم 
سلام نویسندش شما هستید؟:)
پاسخ:
سلام بانو ،
بله با اجازه شما خودم هستم 
ممنون از حضور گرم شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی